Obserwatorzy

środa, 23 sierpnia 2017

Recenzja - AA, Alu Free Deodorant - 0% Soli Aluminium przebadany alergologicznie z witaminą F


Zacznę od podziękowań za wszystkie słowa wsparcia pod wczorajszym postem, buziaki Kochane, mimo że ciężko u mnie z czasem to czytam i o ile mogę to odpowiadam. W pracy niestety nie mam możliwości blogowania, a jako nowa osoba.... same rozumiecie, tym bardziej muszę się starać
Dezodorant dostałam na See Bloggers -  był w siateczce z upominkami którą każda uczestniczka warsztatów o ciekawej nazwie otrzymała od AA. Wiecie że AA to skrót? AA to znaczy Anty Alergicznie, ale czy w praktyce działanie produktów jest skutecznie?



Co mówi producent? W materiałach jakie dostałam na maila przeczytałam że jest to nowoczesny dezodotant który ma zpewnić mi odchronę z poszanowaniem naturalnych procesów skóry.
Łagodna formuła pozwala skórze oddychać a jednocześnie uwolni od przykrego zapachu dzięki antybakretyjnej formule.
Dezodorant szybko sie wchłania, nie zatyka porów szybko sie wchłania a na ubraniach nie pozostawia zmian.
Dezodorant nie jest typowym antyperspirantem gdyż jedynie ogranicza powstawanie przykrego zapachu oraz odświeżeniu.
Produkt jest wolny od parabenów, soli aluminium, alkoholu etylowego i konserwantów.

Zalety zdaniem producenta:
orgranicza pocenie
hamuje rozwój bakterii odpowiedzialnych za powstanie przykrego zapachu
witamina E regeneruje i stymuluje procesy odnowy skóry dla tego może być stosowany po depilacji bezpośrednio. Dwie wersje zapachowe o hipoalergicznej kompozycji zapachowej.
Produkt zapewnia ograniczenie pocenia oraz chroni przed zapachem przykrym.

Skład:



Moja opinia:

Dezodorant zastosowałam dwa razy. Właściwie zaufałam temu produktowi w pierwszych dwóch dniach mojej nowej pracy, czy warto było? Do tego przejdziemy za chwilę.
Opakowanie produktu podoba mi się że jest kulką w dół to rozwiązanie jest wygodniejsze uważam. Grafika minimalistyczna czysta i przejrzysta zapach umieściłabym po środku pomiędzy świeżym a słodkawym taki zrównoważony nic nadzwyczajnego ani na plus ani na minus.
Dezodorant używałam pod pachę a zaufanie jakim obdarzyłam ten produkt to naiwność bo nie działa on w kwestii ograniczenia zapachu... po kilku godzinach efekt był taki jak bym w ogóle nic nie stosowała pod pachę, na szczęście nie zrobił mi krzywdy ale dobrze też nie zrobił bo jakby go nie było, na szczęście moje nie mam jakiś wyjątkowych problemów, jednak po co stosować produkt którego działanie jest bliższe "placebo"więc go nie zużyję bo nie widzę powodów dalszego stosowania bubelka który mnie bardzo zawiódł niestety.
Cena w Rossmannie to 10,99.
Miał ktoś z Was ten produkt? A na tych warsztatach o łamaniu tabu oraz jak an tym skorzystać?

ZA możliwość przetestowania dziękuję marce AA

wtorek, 22 sierpnia 2017

Co u Ciebie?


Co u Ciebie kochana Czytelniczko,Gościu mój Drogi! Niezmiernie cieszę sie że tu jesteś, zaglądasz. Napisz proszę co u Ciebie:*
Ja dokładam starań wszelkich byś każdego dnia od północy już coś znalazła tutaj. Chciałabym by były tutaj rożne treści - to akurat średnio mi wychodzi jak tak przeglądam posty:) ale regularność publikacji jest chyba najmocniejszą moją stroną.
Wczoraj był mój pierwszy dzień w nowej pracy.... stres ogromny... firma rodzinna ojciec właściciel, syn dyrektor.
Na rozmowie kwalifikacyjnej dowiedziałam się że moje poprzedniczki szybko rezygnowały ze współpracy... właściwie to z dania na dzień porzucały pracę wykręcając się dzieckiem... byłam wielokrotnie pytana czy szanuję pracę i tak dalej. Wiadomo, szacunek musi być i to z obu stron....
Wczoraj był mój pierwszy dzień, są rzeczy z którymi się nie zgadzam - nawet odważyłam się wyrazić  lepiej ode mnie urodzonemu (dyrektorowi) swoje zdanie że lepiej wysłać maila do klienta niż go nie wysłać, przypomnieć się mailowo etc - w sumie to nic nie kosztuje, roboty czasem nie wiele a jest jakaś szansa na pozytywny zwrot. W odpowiedzi usłyszałam sprzeciw że nie bo to bez sensu ponieważ często wiadomości lądują w spamie.
Z tego co się dowiedziałam to właśnie specyficzny charakter syna właściciela to jest Pana Dyrektora odpowiedzialny jest za rotacje. Ciekawe czy jest coś jeszcze, oraz co naprawdę w trawie piszczy.
Wszystko wyjdzie w praniu. Wiecie co mnie najbardziej zdziwiło? obietnica małej premii na rozmowie kwalifikacyjnej...
Dobra pora spać noc zarywam.... hehhh... te stresy i niepewności moje...
Miłego dnia :***

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Recenzja - BE.LOVED - Rose Rain, Floral Water - woda różana

Woda różana przyszłą do mnie pięknie zapakowana, pieczołowicie starannie zapakowana.... jeśli chcecie zobaczyć to zapraszam do wcześniejszego wpisu klik już sama koperta zwróciła moją uwagę, elegancki kartonik.... gdy go otworzyłam poczułam się naprawdę wyjątkowo, magicznie... wizytówka z pozdrowieniami i podziękowaniami za uśmiech od Pani Kingi którą tutaj chciałabym pozdrowić... 
Woda znajdowała się w uroczym woreczku.... rozpakowywanie tej przesyłki było jedną z najbardziej emocjonujących doświadczeń w moim życiu....
no ale ale jak sie produkt sprawdza? Jeśli jesteście ciekawe to zapraszam do dalszej części: 


Co możemy przeczytać na stronie :

Najbardziej wyśmienita ze wszystkich wód kwiatowych, woda różana koi  i łagodzi podrażniona skórę. Pozyskana jest w procesie destylacji płatków Rosa damascena. Naturalnie bogata w substancje czynne,  jest często zalecana dla delikatnej skóry. Pomaga regulować wydzielanie sebum i zapobiega pojawianiu się zmarszczek Jest to delikatny środek tonizujący dla wszystkich rodzajów skóry, który utrzymuje równowagę pH skóry, stymuluje proces regeneracji i działa uspokajająco na trądzik i oparzenie słoneczne. Róża przynosi ukojenie dla nerwów  w sytuacjach emocjonalnego i fizycznego zmęczenia.
JAK UŻYWAĆ: Polecamy do twarzy zamiast toniku, jako mgiełka nawilżająca do ciała po prysznicu lub wannie, a także do suchych i zniszczonych włosów. Również jako naturalne perfumy.


SKŁADNIKI / INCI: Rosa Damascena Flower Water
Ekologiczne:
• Składniki – certyfikowane ekologicznie i produkowane przez zrównoważone rolnictwo ekologiczne,
 • Opakowanie – luksusowa ciemnofioletowa butelka szklana (przepiękna, przyjazna dla środowiska, nadająca się do recyklingu i wielokrotnego użytku)


Moja opinia:

Mamy czarną butelkę z czarnego nieprzezroczystego ciężkiego solidnego szkła, biała kontastuje z etykietą minimalistycznie zdobiona różowym delikatnym wzorem na przodzie, z tyłu czytelne informacje o produkcie. Butelka szklana jest ekologiczna - możemy wykorzystać ją ponownie!
Skład jasny i czytelny: Hydrolat z Kwiatów Róży Damasceńskiej - krótko zwięźle i na temat, naturalnie:)
Po umyciu i osuszeniu twarzy tonizuję ją spryskując hydrolatem z róży nie używam wacików po prostu palcami delikatnie rozprowadzam hydrolat po twarzy, pozostawiam do wyschnięcia. Moja skóra jest lekko nawilżona, zauważyłam działanie kojące delikatnie ale to co mnie zadziwiło to lekkie peelingujące właściwości - to działa!
Hydrolat ma zapach... róży świeżej zupełnie jakbym przyłożyła nos do samego kwiatu - to bardzo przyjemne.... zamknąć oczy i przez moment poczuć się jak wśród róż, zapach naturalny wyczuwalny relaksujący.
Wodę różaną z Be.Loved możemy stosować jako tonik, mgiełkę do ciała, do włosów, możemy się odświeżyć w podróży. Woda różana od Be.Loved śwetnie sie sprawdzi jako dodatek do maseczek, do rozrabiania glinek. Ja jestem bardzo zadowolona z tego produktu który aktualnie jest w promocji 64.09ZŁ 42.73ZŁ więc myślę że warto sprawić sobie taki prezent, ja kiedyś do niego wrócę:)

za możliwość przetestowania ślicznie dziękuję marce belovedskin.com/pl/


niedziela, 20 sierpnia 2017

Recenzja - Fresh & Natural - Solny peeling do ciała z algami 250g

Peelingowanie ciała to ważna część pielęgnacji, a gdyby tak peelingowanie było przyjemnym zmysłowym doznaniem oczyszczającym niczym katharsis, przyjemnym niczym pieszczota a jednocześnie skutecznym i naturalnym?
Fresh & Natural  to marka która wychodzi z założenia że jesteśmy częścią natury na stronie firmowej możemy przeczytać: "Bliska jest nam wiara w to, że człowiek jako część biosfery powinien pozostawać w stosunku do niej w idealnej symbiozie. Właśnie dlatego nasze kosmetyki tworzymy z rozmysłem i z szacunkiem względem wszystkich istot żywych." Dla tego marka stawia 
Olejek z pomarańczą i wanilią z Fresh & Natural zapadł mi w pamięć a ostatnie kropelki jakie mi zostały są dla mnie bardzo cenne... te rozkoszne chwile jakie daje ciału.... endorfinki szaleją:) o olejku możecie poczytać tu klik napewno wrócę kiedyś do tego produktu:)
Bohaterem dzisiejszego wpisu jest peeling solny Solny peeling do ciała z algami 250g jeśli jesteście ciekawe jak on sie sprawdził to zapraszam do dalszej części:


Opis ze strony:

Solne peelingi Fresh&Natural łączą w obrębie jednego kosmetyku funkcje natłuszczania, masażu, złuszczania, regeneracji, oczyszczania i aromaterapii. Ponadto są niezwykle delikatne i skuteczne. Drobne ziarenka soli subtelnie masują skórę i złuszczają martwy naskórek, wpływając zbawiennie na wygląd całego ciała.


Solny peeling z algami delikatnie usuwa martwy naskórek. Łagodnie masuje, złuszcza i zmiękcza skórę. Dodatek alg morskich i olejków eterycznych wspomaga walkę z cellulitem, przywraca skórze blask i jędrność. Orzeźwiający zapach rozmarynu z delikatną nutą lawendy pobudza ciało i zmysły. Jeden z grupy „wspaniałych”, agent do walki z celullitem i zatrzymywaniem wody w organizmie. Działa ujędrniająco i napinająco. Może być stosowany jak maska ujędrniająca na ciało.

Olej z pestek winogron nawilża i chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Dzięki dużej zawartości witamin i antyoksydantów nadaje zdrowy kolor i blask skórze. Zawarty w oleju wapń zapobiega rozpadowi włókien kolagenowych odpowiadających za elastyczność skóry.

Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E.

Olej migdałowy stosowany jest w leczeniu egzemy, łuszczycy oraz do skóry suchej, swędzącej i podrażnionej. Używanie regularnie kosmetyków z tym składnikiem nawilża skórę.

Olej arganowy wykazuje silne działanie wygładzające i ujędrniające – poprawia elastyczność i jędrność skóry, wspomaga odnowę komórek, przeciwdziała procesom starzenia się skóry i powstawaniu rozstępów, a także regeneruje naskórek. Oprócz tego chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi - regeneruje, przyspieszając gojenie ran, oparzeń i pęknięć skóry.

Algi mają właściwości drenujące, wspomagają walkę z cellulitem. Pobudzają krążenie i usprawniają przepływ limfy. Łagodzą obrzęki i działają stymulująco w procesie spalania tłuszczu w komórkach.

Sól łagodzi obrzęki i usuwa toksyny z organizmu. Dodatkowo ściąga nadmiar wody z tkanek, co jest ważne przy walce z cellulitem. Kosmetyk konserwowany tylko witaminą E.


SPOSÓB UŻYCIA: niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę, a następnie masować ciało lekkimi, okrężnymi ruchami przez ok. 2-3 min. Po zabiegu wystarczy spłukać ciało wodą - wzmocni to efekt nawilżenia i natłuszczenia skóry. Stosować 1-3 razy w tygodniu, w zależności od potrzeb. Rozwarstwienie produktu jest naturalnym procesem i nie stanowi wady produktu.


SKŁADNIKI/INCI:

Sodium Chloride, Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Fucus Vesiculosus, Spirulina Maxima, Rosmarinus Officinalis Oil, Lavendula Angustinfolia Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Limonene*, Linalool*, Citral*, Citronellol*, Cumarin*

*składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych

Sodium Chloride,  Chlorek sodu, spożywany zwykle jako sól kuchenna

Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil, Olej z pestek winogron zawiera głównie kwas linolowy. Łatwo ulega jełczeniu. Emolient tzw. tłusty. Jeśli jest stosowany na skórę w stanie czystym, może być komedogenny, czyli sprzyjać powstawaniu zaskórników. Zastosowany w preparatach do pielęgnacji skóry i włosów tworzy na powierzchni warstwę okluzyjną (film), która zapobiega nadmiernemu odparowywaniu wody z powierzchni (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza skórę i włosy. Substancja stosowana jako renatłuszczająca w preparatach myjących. Proces mycia powoduje usunięcie m.in. substancji tłuszczowych, dlatego stosuje się substancje renatłuszczające, które odbudowują barierę lipidową

Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, olej ze słodkich migdałów. Zmiękcza naskórek i wzmacnia barierę lipidową.

Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Otrzymywany w wyniku tłoczenia na zimno z orzechów drzewa arganowego. Jest szczególnie zalecany dla skóry dojrzałej i odwodnionej. Jest bardzo bogaty w witaminę E i prowitaminę A, dzięki którym ma on niezwykłą moc przeciwutleniacza. Olej arganowy głęboko i skutecznie nawilża skórę, posiada silne działanie regenerujące, chroni przed silnym działaniem słońca oraz wiatru, chroni przed procesem starzenia się skóry a także łagodzi objawy trądziku młodzieńczego, alergii i łuszczycy.

Fucus Vesiculosus,  suszona plecha morszczyna pęcherzykowatego ma właściwości kojące, wygładzające, zmiękczające i odżywiające skórę. Kojąca/wygładzająca/zmiękczająca/ odżywiająca skórę. Składnik aktywny

Spirulina Maxima, - wpływa na nawilżenie i wygładzenie skóry oraz zmniejsza szorstkość naskórka, - reguluje pracę gruczołów łojowych, odpowiednia w pielęgnacji cery trądzikowej, łuszczycy, łojotoku, - poprawia barierę lipidową skóry, wpływając korzystnie na stan skóry suchej, - daje natychmiastowo widoczną poprawę wyglądu skóry, która nabiera blasku i odpowiedniego kolorytu, - działa oczyszczająco oraz regulująco na metabolizm skóry, - regeneruje, odżywia i mineralizuje skórę, - poprawia krążenie w drobnych naczynkach krwionośnych, - działa łagodząco, przeciwzapalnie i gojąco, - ujędrnia i polepsza napięcie skóry.

Rosmarinus Officinalis Oil, Olejek z liści rozmarynu. Olejek jest otrzymywany z liści i gałązek krzewinki poprzez destylację z parą wodną. Roślina uprawiana jest w krajach śródziemnomorskich i na południu Rosji. Składnik "Wody Królowej Węgier", były to pierwsze na świecie perfumy, zrobione dla królowej Węgier, Elżbiety z rodu Piastów. Olejek głównie zawiera flawonoidy, kwasy fenolowe, węglowodory monoterpenowe, cineol i borneol. Olejek rozmarynowy wykazuje działanie pobudzające, a także antyseptyczne. Ze względu na działanie bakteriostatyczne stosowany jest w preparatach dla cery tłustej i trądzikowej, a także w kosmetykach przeciwłupieżowych. Reguluje gospodarkę płynami, dlatego stosowany jest w preparatach przeciwcelulitowych. Wspomaga też krążenie krwi, uszczelnia naczynia krwionośne. Olejek wykazuje silne działanie, dlatego nie należy stosować w pierwszych miesiącach ciąży.

Lavendula Angustinfolia Oil, Wykazuje działanie antyseptyczne i przeciwzapalne. Stosowany w preparatach do cery tłustej i trądzikowej, a także w kosmetykach przeciwłupieżowych. Reguluje gospodarkę płynami, dlatego stosowany jest w kosmetykach antycelulitowych. Wykazuje silne działanie, dlatego olejku nie należy stosować w pierwszych miesiącach ciąży.

Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Oil, olejek pomarańczowy oferuje nie tylko świeży i soczysty zapach, ale także działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe i antynowotworowe. Główny składnik olejku pomarańczowego to D-limonen, związek należący do monoterpenów, który posiada właściwości antyoksydacyjne, antybakteryjne, antynowotworowe oraz hamuje aktywność enzymu elastazy, tym samym zapobiega degradacji elastyny, białka, które razem z kolagenem odpowiadają za sprężystość i jędrność skóry. D-limonen zwiększa także przyswajalność koenzymu Q10.

Limonene*, Linalool*, Citral*, Citronellol*, Cumarin*


Konsystencja:


Moja opinia:

Mamy plastikowy słoiczek z metalową nakrętką opakowanie wygląda typowo dla tego typu produktów. Po odkręceniu metalowej góry mamy sreberko gwarantujące że cenna zawartość ruszaną nie była.
Zdjęcie powyżej obrazuje com ujrzała gdym sreberko odkleiła: konsystencja stała razem zbita płynna przemieszcza się radośnie w środku pływa kilka takich ciemnobrązowych rzeczy.
Zapach- odrzucił mnie automatycznie. Byłam w szoku... ejjjj... a miało być tak przyjemnie jak z olejkiem (że mogło by być lepiej to nie może bo olejek ideał a tu taka niespodzianka....) jak blog mój blogiem tak nie pisałam o żadnym zapachu nigdy i nie kojarzę kosmetyku którego zapach by aż tak mi nie odpowiadał. Dałam do powąchania mojej siostrze: co prawda woń nie odepchnęła jej tak jak mnie, ale wprawiła w konsternacyje. Doznania organoleptyczne łaskawa była opisać jako zbliżone  do pasty czyszczącej pewnej marki której tu naturalnie nie przytoczę z prostego powodu;)
No cóż: pacta sunt servanda co znaczy że skoro się umowę zawarło należy sie z niej wywiązać.
Zapach wyczuwalny podczas zabiegu ale na szczęście nie meczący, zdzierak należy do tych aktywnych a i oleje robią swoje.
Gdy wytarłam się ręcznikiem od razu przyłożyłam nos do skóry traktowanej peelingiem i.... niespodzianka! Magia! Zapach miły i przyjemny nieco zbliżony do olejku orzeźwiającego. Uffff.... jak miło. Niestety zapaszek nie został ze mną na długo a miło by było:) Skóra moja gładziutka, wypieszczona i... bez żadnego filmu <3
Cóż mam napisać? Prawdę najlepiej: otóż przez zapach na pewno nie wrócę ponownie do produktu który zużyję oczywiście... jednak rozglądałam sie czy w orzeźwiającej serii jest peeling i wiecie co? Jest klik i ten bardzo bym chciała mieć go u siebie:)) ale nie ma on spiruliny w składzie tak dobroczynnej w działaniu której to produkt zawdzięcza swą barwę.

Plusy:
+ nawilża
+ wygładza
+ dobrze mocno peelinguje
+ nie pozostawia filmu na skórze
+ pozostawia miły zapach już po wytarciu
+ dobry skład
+ natłuszcza
+ dobry skład

Minusy:
- zapach produktu przed (bo po zabiegu skóra pachnie delikatnie i przyjemnie na szczęście)


cena 24,99 nie jest niska ale uważam za niewygórowaną.

Za możliwość przetestowania dziękuję freshandnatural.pl




piątek, 18 sierpnia 2017

Moje subskrypcje z YT cz II

Widzę że kanały które lubię oglądać budzą zainteresowanie moich Drogich Gości blogowych, więc postanowiłam odsłonić drugą część kanałów które oglądam, właściwie to słucham sobie jak coś tam sobie w tle brzęczy, czasem są to treści ambitniejsze:)
Z tymi kanałami jest różnie kwadratowo i podłużnie.... niektóre oglądam z wypiekami na twarzy a inne nie koniecznie:) mam nadzieje że sie nie zdublują:) nie wstawiam tu takich które są nie są aktywne:)
Może ktoś znajdzie tu coś ciekawego na weekend, zapraszam:


czwartek, 17 sierpnia 2017

Recenzja - Fresh & Natural - orzeźwiający olejek do ciała z pomarańczą i wanilią 150ml

Olejek otrzymałam od Fresh & Natural, gdy znalazłam go w paczce miałam nieco mieszane uczucia z jednej strony intrygował mnie zapach a z drugiej obawiałam się warstwy filmowej a jak wiecie bardzo lubię i cenie gdy balsam szybko sie wchłania no wiecie o co chodzi, ten produkt jest moim pierwszym olejkiem do ciała - nie licząc tych przeznaczonych do mycia ale to odrębna historia:)
Jeśli jesteście ciekawe czym ten produkt różni się od wielu innych i jak sie u mnie sprawdził to zapraszam do dalszej części:

Cóż mówi producent:

Działa pobudzająco i orzeźwiająco. Olejek pomarańczowy ma właściwości odkażające, oczyszczające i antybakteryjne. Działa rozświetlająco i napinająco. Kompozycja naturalnych olejków roślinnych natłuszcza i regeneruje skórę.

Orzeźwiający olejek do ciała o ciepłym i otulającym zapachu tropikalnych owoców. Działa pobudzająco i orzeźwiająco. Olejek do ciała to alternatywa dla balsamów. Bogatszy, bez wody, dłużej natłuszcza skórę. Mieszanka trzech, szybko wchłaniających się olei z pestek winogron, arganowego oraz migdałowego - regeneruje i nawilża, ale nie pozostawia tłustej warstwy.

Olej z pestek winogron nawilża i chroni skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych. Dzięki dużej zawartości witamin i antyoksydantów nadaje zdrowy kolor i blask skórze. Zawarty w oleju wapń, zapobiega rozpadowi włókien kolagenowych odpowiadających za elastyczność skóry.

Olej ze słodkich migdałów zawiera kwas oleinowy, linolowy oraz witaminy: A, B1, B2, B6, D i E.

Olej migdałowy stosowany jest w leczeniu egzemy, łuszczycy oraz do skóry suchej, swędzącej i podrażnionej. Używanie regularnie kosmetyków z tym składnikiem nawilża skórę.

Olej arganowy wykazuje silne działanie wygładzające i ujędrniające – poprawia elastyczność i jędrność skóry, wspomaga odnowę komórek, przeciwdziała procesom starzenia się skóry i powstawaniu rozstępów, a także regeneruje naskórek.

Oprócz tego chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi - regeneruje, przyspieszając gojenie ran, oparzeń i pęknięć skóry.

Olej pomarańczowy działa antyseptycznie. Ma silne właściwości drenujące i jest naturalnym antyoksydantem. Wnika w głąb skóry, likwidując cellulit i przyspieszając proces pozbywania się toksycznych związków z organizmu. Poprawia kolor skóry. Korzystnie wpływa na elastyczność skóry. W aromaterapii działa relaksująco, łagodzi napięcie i zapobiega bezsenności.
źródło


SPOSÓB UŻYCIA: Niewielką ilość olejku nanieść na wilgotną skórę i wmasować.
źródło



Olejki do ciała jak resztę naszych produktów możemy używać w różnych sposób. Idealne po kąpieli, nakładane na mokrą skórę; dodane do kąpieli; do masażu, a nawet stosowane na wlosy. My znaleźliśmy jeszcze jedno zastosowanie: świetnie sprawdza się do golenia ciała. Nałóż olejek zamiast pianki czy żelu, a Twoje nogi będą gładkie jak nigdy.
źródło


SKŁADNIKI/INCI: Vitis Vinifera Seed (Grape) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Argania Spinosa Nut (Argan) Oil, Lavendula Angustinfolia Oil, Parfum, Tocopherol Acetate, Aurantium Dulcis (Orange) Oil, Citronellol*, Limonene*, Hexyl Cinnamal*, Geraniol*, Linallol*, Lilial*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Coumarin*        
*składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych


 Przyjrzyjmy się bliżej składowi:

Skład dla niektórych może być kontrowersyjny i już wiem dla kogo:))
Na początku składu mamy oleje z pestek winogron, ze słodkich migdałów mamy arganowy - proszę jak ładnie:)) potem mamy olejek lawendowy który ma szerokie działanie "antyseptyczne, przeciwzapalne, reguluje gospodarkę płynami, dlatego stosowany jest w kosmetykach antycelulitowych. Wykazuje silne działanie, dlatego olejku nie należy stosować w pierwszych miesiącach ciąży.źródło ja cellulitu nie mam więc się nie wypowiem w tej kwestii oraz plus dla produktu nie wiem czemu pomija go producent na swe stronie - może dla tego że nie każdy lubi tę roślinę którą sie albo kocha albo nienawidzi. Lubić za właściwości można a gdybym nie spojrzała na skład to po zapachy nie wyczułabym że jest tu lawenda:)

Octan tokoferylu Substancja o działaniu antyoksydacyjnym (przeciwutleniającym), hamuje procesy starzenia się skóry wywołane np. promieniowaniem UV lub dymem papierosowym. Jest doskonałym czynnikiem hamującym rodnikowe utlenianie lipidów w naskórku i skórze właściwej. Wykazuje zdolność wbudowywania się w struktury lipidowe błon komórkowych i cementu międzykomórkowego warstwy rogowej, dzięki czemu wzmacnia barierę naskórkową. Wzmocnienie bariery naskórkowej nie tylko utrudnia wnikanie substancji obcych i zapobiega podrażnieniom, ale także hamuje TEWL (transepidermalną utratę wody) dzięki czemu wpływa na poprawę nawilżenia skóry. Zapobiega powstawaniu stanów zapalnych, wzmacnia ściany naczyń krwionośnych i poprawia ukrwaienie skóry. Witamina E w formie estru - octanu tokoferylu, znalazła zastosowanie w kosmetykach plażowych, ze względu na zwiększoną trwałość w warunkach silnej ekspozycji na promieniowanie UV. Funkcja w kosmetyku

Naturalny olejek eteryczny pomarańczowy - budzi uczucie relaksu,dobrego samopoczucia, łagodzi napięcia nerwowe, rozładowuje stresy, pomaga przy bezsenności i depresji. W zastosowaniu zewnętrznym na skórę, olejek działa dezynfekująco, polecany jest dla poszarzałej, mieszanej i tłustej cery oraz w przypadku cellulitu. (...) Ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe i antynowotworowe. Główny składnik olejku pomarańczowego to D-limonen, związek należący do monoterpenów, który posiada właściwości antyoksydacyjne, antybakteryjne, antynowotworowe oraz hamuje aktywność enzymu elastazy, tym samym zapobiega degradacji elastyny, białka, które razem z kolagenem odpowiadają za sprężystość i jędrność skóry. D-limonen zwiększa także przyswajalność koenzymu Q10. Poza tym olejek pomarańczowy zawiera również małe ilości bioflawonoidów, obecnych w skórce pomarańczy, o silnym działaniu anty-wolnorodnikowym np. nobiletynę, tangerytynę, hesperytynę i hesperydynę.

Citronellol*, Limonene*, Hexyl Cinnamal*, Geraniol*, Linallol*, Lilial*, Eugenol*, Citral*, Benzyl Salicylate*, Coumarin* *składniki naturalnego pochodzenia występujące w olejkach eterycznych - informuje producent:)



Konsystencja olejku dość rzadka:


Moja opinia:

Olejek otrzymujemy w metalowej buteleczce z pompką, opakowanie jest eleganckie i robi bardzo dobre wrażenie na mnie. Etykietka zawiera potrzebne informacje jednak czcionka mogła by być nieco większa.
Skład uważam jest dobry doczepić sie można substancji zapachowych, parfum.... one są potencjalnymi alergenami ale mi ten produkt krzywdy nie zrobił. Olejek stosowałam po kąpieli na skórę osuszoną ręcznikiem i wiecie co? Czułam obawę przed powłoką na skórze a czego doświadczyłam? Pompka działa na medal zapach przyjemny olejek dość rzadki rozprowadza sie przyjemnie na skórze ale to nic w porównaniu do jego działania na zmysły gdy już cała otulona byłam tym zapachem.... bądźmy szczere warstwa jest ale nie jakoś różniąca od tej którą mamy w balsamach potem zostaje warstewka bajecznie wygładzająca skórę ale to w dalszym ciągu nic w porównaniu do zapachu który mnie otula wprowadzając w euforyczny stan... jestem łasuchem a woń która mnie otula i niesamowicie cieszy kojarzy mi się z pysznym ciachem.... po prostu zatapiam się w rozkoszy jaką daje mi ten zapach skóra wygładzona nawilżona, dopieszczona. Ten produkt pokochałam... nie potrafię go oszczędzać a jedne nad czym ubolewam to fakt że mi się kończy on niestety.

Plusy:

+ cudownie otulający zapach poprawia nastrój pieści zmysły
+ nie testowany na zwierzętach
+ nawilża
+ wygładza
+ można stosować do masażu
+ można do depilacji
+ ładne opakowanie
+ zawartość wartościowych naturalnych składników

Minusy

- czcionka na etykiecie mogła by być większa

Produkt myślę cenowo najkorzystniej można nabyć na stronie producenta klik gdzie kosztuje 37,99

Za możliwość przetestowania dziękuję marce