środa, 25 kwietnia 2018

Hugo

Siemka! Jak tam mija tydzień? Dziś środa to na szczęście nie poniedziałek ale jeszcze nie piątek, no może mały czwartek....
Ja jakoś nie mogę zabrać sie za focenie ale uwierzcie mi mam co fotografować...jak już mam wenę i czas to słoneczko si chowa no i bądź tu mądry i pisz wiersze.
No i tak, zauważyłam ze dość dawno nie pokazywałam tu pieska więc może dziś pora by pokazać zwierza, pół roku to szczeniaczek, moze akurat w oko padnie komuś, zapraszam:



Hugo to ok. 6-miesięczny szczeniak w typie amstaffa. Został znaleziony ponad 2 tygodnie temu w okolicach Kłodzka. Dość szybko udało się ustalić, że pies był ogłaszany do oddania na portalu olx. Hugo jest prawdopodobnie po wypadku bądź po silnym uderzeniu w głowę. W badaniach zdiagnozowano krwiak zagałkowy i wtórną ślepotę na lewe oko. Hugo obecnie mieszka w domu tymczasowym w Warszawie. Do towarzystwa ma dwie małe dwunożne koleżanki, z którymi się dogaduje (choć czasem nieładnie je szczypie) i kota (tu póki co miłości brak). Do psów nasz kawaler ma stosunek pozytywny. Hugo na razie uczy się życia, tego że miasto i miejskie dźwięki nie są straszne. A że jest to bystry chłopak to chłonie wszystko jak gąbka. Przyuczamy go również do zostawania w kennel klatce. Hugo dopiero startuje w życie, ma trochę zaległości w wychowaniu ale też ma duży potencjał. Będzie z niego naprawdę fajny pies.





HUGO
w typie amstaffa, wiek ok.6 miesięcy
Wygląd: ciemnobrązowy, z białymi znaczeniami.
Charakter: bystry, przyjazny, braki w wychowaniu i socjalizacji. 
Zdrowie: krwiak zagałkowy i wtórna ślepota na lewe oko.
Miejsce pobytu: dom tymczasowy, Warszawa
Kontakt w sprawie adopcji: tel.: 0501 797 018, mail: adopcjebullowatych@wp.pl
Wirtualny Opiekun: brak

źródło, więcej klik

41 komentarzy:

  1. Śliczny, mam nadzieję, że znajdzie kochającą się rodzinę :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mu tego życzę, myślę że szybko go ktoś pokocha

      Usuń
  2. Oby mu się udało i trafił do odpowiedniego domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia mały! Obyś szybciutko znalazł nowy, kochający dom!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oby mu się powiodło. Zasługuje na szczęśliwy i kochajacy dom oraz rodzinę ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. biedaczek :( Oby go spotkało dużo szczęśćia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny :) mam nadzieje, że znajdzie dobrych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę mu zdrowia i kochającego domu! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też powinnam teraz zabrać się za robienie nowych zdjęć ale jakoś w tym kierunku ogarnęło mnie lenistwo ;) Mam nadzieję że Hugo znajdzie dom :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać nie tylko mnie... a jak chcę sie zabrać to pogody nie ma no i tak to jest

      Usuń
  10. Oby Hugo znalazł odpowiednie miejsce dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki, żeby udało Mu się znaleźć fajny dom!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, ale biedny z oczkiem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Trzymam kciuki by odnzlazł właścicieli

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby jak najszybciej znalazł kochający dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest śliczny, jednak bałabym się takiego psa :D
    Oby jak najszybciej trafił do kochającego domu ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Biedny piesek, mam nadzieję, że zazna jeszcze miłości od człowieka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oby jak najszybciej znalazł stałego opiekuna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Należy mu się solidny dom pełen miłości:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!