sobota, 26 maja 2018

moje nowości

Pomyślałam by zmienić grafikę serii z moimi nowościami, średnio mi sie podoba ale pewnie zrobię inną, na potrzebę dzisiejszego posta niechaj będzie i ta;




Pogoda pikną jest, ja sporo mam na głowie niestety dużo nerwów.... sporo załatwiania, spotkań powiedzieć można intensywnie sie dzieje...
Dziś w sobotę mam taki mały zwyczaj, czasem idę po drożdżówkę, jak wrócę do domku robię w makinetce kawusię.... i powiem że lubię te miłe chwile przy słodkim i kawusi, tak na spokojnie:) Dziś kupiłam też truskawki i mango...
Byłam też wczoraj na promocji  2+ 2 no i kupiłam... saszetki:


Podgrzewacze bez zapachowe z Biedronki
A’PIEU ICING SWEET BAR SHEET MASK – ARBUZ - Nawilżająca maseczka na bazie wody morskiej oraz ekstraktu z arbuza
A'pieu White Milk One-Pack Maseczka nawilżająca maseczka przeznaczona do pielęgnacji skóry suchej, pozbawionej blasku
Kringle Candle - Lighthouse Piont


 A’PIEU BANANA AND HONEY SHEET MASK A’PIEU opis:

"Banana and Honey Sheet Mask to maseczka w płachcie z ekstraktem z bananów i miodu. Maska działa nawilżająco i odżywiająco, a także przeciwzapalnie, antybakteryjnie, zmiękczająco i nawadniająco. Zawarte w bananie oligosacharydy skutecznie nawadniają oraz nawilżają suchą skórę. Maseczka na bawełnianej płachcie A’PIEU Banana and Honey Sheet Mask wygładza, łagodzi oraz rozświetla skórę. Posiada przyjemny, słodki zapach." - ciekawe jak sie sprawdzi

A’PIEU PEACH & YOGURT SHEET MASK A’PIEU Peach & Yogurt Sheet Mask to maseczka w płachcie z ekstraktem z brzoskwiń oraz jogurtem. Maska zawiera przeciwutleniacze, które zapobiegają działaniu wolnych rodników, a także bogactwo witamin B2, białka i bakterii kwasu mlekowego, które wzmacniają naturalne funkcje ochronne skóry. Dogłębnie odżywia, regeneruje i wygładza skórę, nawilża oraz usuwa martwy naskórek.

Bevola - peel off mask - niestety w Kauflandzie mojej ulubionej saszetki nie znalazłam więc skusiłam się na tę saszetkę,,,, ciekawa jestem jak sie sprawdzi? Czy zastąpi moją ulubioną? Jeszcze nie używałam, wiem że nei to samo.... a co w działaniu.... czas pokaże.

Marion, maseczka na tkaninie Japoński tytuał
Sękaczyki..... uwielbiam <3
No i próbki nowego produktu mydło z Mariony z miodem i cytryną
Próbki do włosów.....


Miłej soboty

36 komentarzy:

  1. właśnie piję kawusię i zajadam ciasto drożdzowe, uwielbiam wszelkie maseczki w płachcie, fajne zakupy, miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też intensywnie w tym tygodniu;/ zadzwonię jutro/w poniedziałek, bo czas mnie goni non stop... Sękacze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki na pewno się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super nowości, zwłaszcza maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam maseczki w płachcie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Maseczki bardzo lubię, a tymi wafelkami też bym nie zgardziła;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja niestety też nie próżnuję . "piękna" pogoda skutkuje tym, że przez 12 godzin 7 dni w tygodniu jestem w pracy. żeby mieć zdjęcia na bloga wstaję o 6 rano. i kładę się po północy, czekam z niecierpliwością na deszcz i wytchnienie

    OdpowiedzUsuń
  8. Też ostatnio uzupełniłam maseczkowe zapasy :) Jakoś mnie ta wiosna nastraja do pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kawa i coś słodkiego ... zawsze dobra rzecz :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice items darling. Lovely! Wondreful haul.
    Great post darling! Have a nice weekend! <3

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne maseczki ja jednak mam sporo zapasach

    OdpowiedzUsuń
  12. Tych sękaczy już wieki nie widziałam :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Podgrzewacze bezzapachowe zawsze się przydają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam sękacze, po co mi o nich przypomniałaś?! ;) przez Ciebie będę musiała kupić i zjeść... 5 minut przyjemności w ustach, a potem lata w biodrach :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie musze wypróbowac serię marion japoński rytuał!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!